Fredag den trettonde

Igår var det verkligen fredag den trettonde för mig. För det första hade jag läst totalt fel på mitt schema och fick för mig att Tyska steg 5 blev tyska steg 2 och ASN blev MAL. Därför infann jag mig 8.15 vid sal 262 och letade förbrilt efter mina klasskamrater och lärare. Men utan positiv sökning så återvände jag till mitt skåp och ringde Elin som fortfarande var hemma. Då insåg jag mitt fel... Så jag fördrev tiden med att plugga in latin glosor.

På lunchen tog jag i lite extra när jag stängde igen skåpet. SMÄLL och det trillade ur skåpöppningen och ner på golvet med gångjärn och hela rasket! Elin och ajg höll på att skratta ihjäl oss när vi försökte vara uppfinningsrika ingenjörer och insåg att det fattades delar när vi fått luckan på plats men den ville inte sitta kvar. Vi hittade restrerande delar inne i skåpet. Efter många om och men kom det på plats!

Ja, inte nog med det så fick vi fördjupnings uppgift i psykologin som ska vara klar nästa fredag, Latintext ska vara översatt plus tillhörande latinglosor till samma dag PLUS att jag har 120 glosor jag sparat in samt en liten matte rest som ska vara klar den här veckan. Om jag säger så här, så känns det att man lever...

Ikväll kommer tvillingarna och sover över. Fullt ös medvetslös!

Vi säger så.

Kommentarer
Postat av: L

Det kanske är de som har så lugnt och inte har något annat att göra än att packa på oss massa skit ? -.-

2009-03-14 @ 15:27:18
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: Elli

Jo jag kände det var lika bra att byta efter några dagar, för jag kände mig helt felplacerad.

Det är tråkigt när det inte funkar, men inte så mkt att göra åt. Jag ska vara på konsum igen, var där förut. Där trivs jag jättebra också :)

2009-03-14 @ 15:42:51
URL: http://typwow.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, jag hade också en "fredag den 13:e" :P Jag glömde bort hur många saker som helst så det blev riktigt rörigt på jobbet där ett tag :P



Jag ser att vi har lite att göra under veckan. Nu är det tillbaka till verkligheten som gäller igen då. Men men, bara en vecka kvar tills vi drar till fjällen! Det ska bli underbart =)



Tack för samtalet, det värmde <3

2009-03-14 @ 20:01:22
URL: http://korni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0