Fjällen längtan

Det är snart två veckor innan jag ska på min första riktiga skidsemester då jag själv ska stå på skidor! Och även om jag på senaste tid har blivit extremt farträdd så ska det bli otroligt kul att åka! Dessutom är det otroligt trevligt sälskap som ska med plus två okända, så man får två nya kompisar på köpet i resan! :-)

För övrigt är min sjuketid inte över, så jag är hemma idag. Hoppas på att jag orkar gå i morgon ialla fall, har inte tid att vara sjuk nu! Men det förstår givetvis inte min kropp... Har även fått kopia av min läkare på undersökningen om min fot, det såg bra ut. Har tagit bilder på ärret och nu är det bara den där magnetröntgen kvar, sen är allting slut hoppas jag. Så jag är väldigt glad mitt uppe i allt det sjuka.

Angående resor då så tänkte jag bjuda på några fina bilder från Rom, som jag orkade välja ut. Bättre sent än aldrig heter det ju, det mottot följer jag idag. :)



 Forum Romanum


 St. Peters kyrkan



Kommentarer
Postat av: Sandra

"farträdd" Hur fort har du tänkt att dig att du ska åka? ;D Är det störtlopp du siktar mot eller? ;D



Jag längtar också en massaaaa! :D

2009-03-05 @ 15:37:13
URL: http://korni.blogg.se/
Postat av: Lollo

Ja, det är helgen efter jag istället och jag hoppas och vill att du SKA kunna då! :) Kommer bli askul ^^

2009-03-05 @ 18:06:41
URL: http://sundaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0