Då är det ny vecka som gäller

Då är det söndag igen och hela kroppen skriker. E & W sov på varsin madrass på mitt rum inatt och jag vaknade titt som tätt för att se att de fortfarande sov, men typ vid 5 vaknade E och var vaken till halv sju. Han låg helt tyst med knäppta händer och räknade brädorna i taket, sötnos! Halv sju vaknade de iaf och jag skickade in dem till mamma och sen var det fullt ös från det att jag vaknade. Vi har åkt skoter med släde efter i det vackra vår vädret och busat massa i snön, en riktigt utedag. :-)

Inte nog med det så tog jag en timme på gymmet med tremänningen, kul och jobbigt! Tränade mycket kondition idag, så det var skönt med dusch och kvällsmat.

Kollade även melodifestivalen igår och personligen så hade jag ju hoppats på Caroline af Ugglas låt, men en andra plats var ju inte så dumt och dessutom så hade nog inte hennes låt gått hem i den stora tävlingen sen, tyvärr. Jag vet inte egentligen varför jag tyckte om hennes låt, melodin var väldigt bra och jag tycker om hennes röst som är väldigt speciell, jag tycker om speciella röster. Thåström låter inte som alla andra och är GUD i mina öron. Jaja, opera låten kanske har en chans. Hope so!

Nu ska jag plugga lite latin igen. Glosförhör i morgon, samt massa håltimmar som kommer bli väl utnyttjade!

Vi säger så.

Kommentarer
Postat av: din kusselini på andra sidan jorden

Af Ugglas ägde. Inte för att jag hört den som vann, men jag behövde inte höra fler än Caroline för att älska henne!

2009-03-16 @ 05:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0