Bye honey

Idag beger jag mig hem igen och lämnar älsklingen för en vecka. Blä vad drygt. Var till universietet och sa hej då och saknar honom massor redan...

De har tagit bort portkoden här i huset så jag måste lämna nyckeln till Tom för att han ska kunna komma in, så vår idé om att lägga nyckeln i postlådan gick åt skogen. Anledningen till att koden togs bort var för att "obehöriga" fått nys om koden. Men ska man behöva springa ner 8 trappor så fort man väntar på besök då istället för att ge sin vän koden så den kan ta sig upp själv? Fan så onödigt.

Har även hunnit läsa lite i naturbajsbokensomjaghatar och det fastnar väl. Hoppas Elin och Tres kan joina mig i morgon förmiddag med naturplugg och te/saft och fika bröd. Min naturlärare gjorde en vanlig gest genom att vara sjuk de två sista lektionerna innan provet så att man inte kan fråga om de där femtusen frågorna man ska kunna inför provet. BLÄ säger jag. Massor av saker jag inte hittar i varken boken eller anteckningarna jue...
Jag lovar att tjata om naturen sen när den är över, men det är skönt att avreagera sig lite då och då. ^^

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0