Back to my new home

Nu sitter jag i lägenheten som snart kommer att vara min också. Den är fruktansvärt smutsig, kläder överallt, tvättkorgen full, sängen obäddad med täcken på golvet och skitit i köket, hallen ja, överallt! Min pojkvän är inte direkt städar typen, men jag kan väl glädjas åt att han dammsugit mer här i den nya lägenheten de här 1,5 åren än vad han gjorde i Torsby. Nej, en uppläxning borde herr Nilsen ha!

Men det är svårt att läxa upp någon som inte kommer hem förrän vid sju i kväll. Skolarbete finns det gott om på universitetet också kan jag lova. Bilen han hämtade mig i på station förut var fin  och baslådan 10t med slutsteg ska snart in i lilla polon! Älsklingen är snäll och lånar ut det till mig då han hellre vill ha sin tolva i bilen. Så då blir det dunk i järnvägsgatan hela dagarna när solen, våren och värmen kommer igen! Dessutom kan jag upplysa om att det var nästan 7 plusgrader ute idag! NICE!

Något som var mindre nice var att min enda lektion idag som jag åkte till var inställd. Så kusilin i utterbyn fick lite besök.
Imorgon är det dags för anställningsintervju också. Personligt brev, betyg och bild finns i min lilla mapp. Jag är nervös och har ingen aning om vart man går in i den gigantiska byggnaden, därför ska jag vara på plats, MINST en timme i förväg.

Jag är vrålhungrig.. Kul med middag efter sju. SAKNAR MIN ÄLSKLING! <3

(Btw, Lollo, tres och elin, jag tar mig en stänkare eller två på lördag! ^^)

Kommentarer
Postat av: L

Eller 1o! :) Tur för dig att du gör det annars hade du inte fått komma! ;) förresten, hoppas på en rooosa bamsedildo ;) haha

2009-03-17 @ 17:46:28
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: L

Eller 10! ;) Tur för dig att du gör det, annars hade du inte fått komma eller så hade jag tvingat i dig! Du får även smaka lite utav mig för har så det räcker och blir över! :) förresten, hoppas på en ROSA bamsedildo ;) haha

2009-03-17 @ 17:48:18
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: Sandra

Lycka till imorgon, det går säkert bra =)

2009-03-17 @ 18:26:16
URL: http://korni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0