We will stay

Idag har jag inspekterat flaket och det är bokstavligen talat för kort i höjden. Det som kommer ske nu är ett möte med klassen och få saker och ting gjorda. Jag är trött på att många har inställningen "det löser sig", det löser sig kanske för att jag svettas som en flådd råtta för att få tag i ett jävla flak! Oj, lite väl agressiv där. Sry.

Hur som helst så börjar jag känna att varje minut är så otroligt viktig. Jag vill hinna umgås med mina vänner så mycket jag kan, inget kan få mig på andra vägar. Ikväll är det grillkväll i Aspen och we will be there! Imorgon ska vi till Bodaborg med klassen vilket också ska bli SKIT kul. =)  Därefter följs dagar med mycket träffande och härliga SOLIGA dagar. Jag har beställt sol.

Nej, nu blir det falaffel med klyftpotatis och en yoghurt sås till. Mumsen det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0