Sunshine

Solens strålar har värmt min hud mellan varven från butikerna i Karlstad. Mor och jag drog dit idag på vinst och förlust för att hämta min balklänning, eftersom den i onsdags stod "nästa på tur". När vi väl fick tag på dom så hade de inte ens börjat med den!! Men de gjorde ett superryck och två timmar senare var den klar.
Och vet ni? Jag blir lika glad varje gång som jag ser den, jag är verkligen heeeeeeel nöjd och med min baluppsättning så börjar jag faktiskt känna att det kommer bli bra tillslut! :-)

I Karlstad shoppade jag ett par ljusa denimshorts och en klänning. Inte mycket att komma med men det räcker gott och väl. Hittade inga skor nu heller, foten har fått nått cp ryck och är dumsvälld. Jag får putsa upp några jag har här hemma helt enkelt, som är ingådda så jag slipper pina mig igenom hela balkvällen.

Ikväll tänkte jag även kolla på Twillight IGEN! Tre ggr på bara några dagar, men jag är IN LOVE. Att jag inte fått fingern ur mig tidigare för att se den är riktigt pinsamt. Idag tänkte jag analysera filmen ännu mer, jag kan bara inte släppa den ur mina tankar... Kanon bra story och imorgon ska jag ställa mig i kö för boklån. Jag vet att jag är seg och inte hänger med, men bättre sent än aldrig. Right?

I morgon ska vi ha sista latintimmen ever. Jag ska iaf inte bli professor i språket så det blir nog en latinlektion fri framtid.

Trevlig afton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0