Sunshine! *

Vilket underbart väder vi har fått! Idag var jag faktiskt till biblan och lånade två böcker, som verkar suga balle värre än något annat, vad exakt tänkte jag när jag valde dem? Don't know. Hur som helst så hann jag träffa Elin eftersom vår date igår blev inställd pga jobb, det var kul o se henne igen!

Under dagen har jag sedan tillbringat i en solstol nere vid sjön, riktigt härligt och varmt! Att dessutom läsa allt kändisskvaller gjorde inte det hela sämre. (Ja, jag älskar skvaller tidingar!) Jag fick färg, massor. Nu i kvällningen skulle jag ha fikat med tremänningen men det blev ännu en glassdate med kusinerna istället, samt lite fotboll.

Och nu sitter jag här, läst igenom alla mail och sådär, så nu ska jag egentligen bara dricka en kopp te och sedan bege mig ner till stugan, läsa en av böckerna för att ge dem en chans, sen är jag fit for fight till morgondagen då min andra jobbardag börjar!

Injectionen jag gjorde i foten igår gick bra, men det gjorde sjuhelvetetsjävlar ONT. Det kändes som när jag blev påkörd runt fotleden, så vi får väl se om kortizonet hjälper. Annars blire en gång till, därefter kan man överväga "rensning" av ledbanden! Och det låter ju inte allt för mysigt, så jag hoppas skiten hjälper för jag är bokstavligt talat TRÖTT på det här.

Trevlig onsdag mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0