Summertime?

Vi är långt gångna in i juni och vart fan har medelhavsklimatet tagit vägen? Var det förra året de hotade med att vi nordiska vikingar skulle få medelhavsklimat? Jag jublade! Green Peace gjorde det väl antagligen inte, men såhär i lågkonjunkturen hade det inte varit fel med medelhavsklimat så hade man sluppit lägga pengar på resor...

Men jag ska inte klaga. Just nu befinner jag mig på västra sidan om Sverige, alltså Norge. Jag tog lillen hit, tror den pallade resan. Hur som helst så fick jag klippmani på vägen, när jag såg Töcksfors köpcenter så svängde jag in och hittade en enda frisörsalong och fick en tid, klippte av mig allt hår och nu sitter jag här med en frän liten kortisfrisyr! :-) HELNÖJD! Impuls idéer är det bästa, jag hann aldrig ångra mig, vilket jag inte gör nu i efterhand heller!

I morgon ska kjæresten kjøre rally, så jag ska kolla. Ikväll blir det mys hemma hos svigemora mi!
På måndag börjar jobbet på allvar, ska bli så himla kul. Ser fram emot det!

Trevlig FREDAG

Kommentarer
Postat av: Lollo

2009-06-21 @ 21:33:37
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: Lollo

Ta kort, vill se den nya korta frillen ;>

2009-06-21 @ 21:34:44
URL: http://sundaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0