Soliga dagar

Jag kan knappast klaga på vädret alltså, I LOVE IT! Jag jobbade till 13.30 idag så jag har haft bra med tid i solen, dessutom hade jag en promenad innan jag slutade i 45 min så jag fick lite sol på mig då också. Men om jag ska vara ärlig så förstår jag inte att jag vågar sitta i solen rakt upp och ner som jag gör. Hudcancer blir ju allt vanligare och jag om någon borde ju vara extra försiktig när jag vet vad cancer kan orsaka.

Nej, jag måste ta tag i mig själv. Ta tag i mig själv med allt, de här jävla feta låren och röven ska bort, även om vågen visar minus så går det så JÄVLA sakta... Usch, fy och BLÄ.

I morgon ska jag till tandläkaren och kolla så att visdomstanden är okej. Tanden bredvid gör ont och visdomstanden i sig kan framkalla riktig smärta. Så det ska bli skönt o se till så att allt är i ordning, medans det är gratis och så. ;-)

Ja, jag önskar er alla en trevlig kväll. Här skiner solen så mig går det absolut ingen nöd på!

Pussisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0