Soliga dagar

Ännu en solig och otroligt varm dag har runnit ut, men jag hann bada och sola lite på eftermiddagen ändå. Jag jobbade från 7-15 idag och i morgon blir det samma pass och jag kan lova er att det INTE är nice att jobba i sånt här vackert väder. (Observera att det inte är fel på jobbet, det är vädret.) Egentligen är det ju inte fel på vädret heller, men det är absolut inget jobbar väder. Men arbetsbilarna som är rätt nya är utrustade med det som behövs för att palla dagar som dessa!

Jobbet flyter på och jag trivs jätte bra. Men jag skulle aldrig sturnta i världen eller universitetet för det här jobbet, det här är bara en del av min erfarenhetslista och kanske jag går tillbaka någon gång i framtiden? Never know.


Ja, vad ska jag mer berätta..? Huset börjar bli klart, helt klart kanske nästa helg, så blir nog en natt till eller två här nere vid fryken. Men jag KLAGAR inte, super nice. I natt sover jag uppe hos mormor och morfar då de är ute på sjön med båten ikväll och ska sova ute. Så brorsan o jag får hålla koll på placet.

Men han är ute och ränner och jag ska sova om en timme, så min te kopp och lite popcorn ska göra mig sällskap snart.
Saknar Tom något otroligt mycket... <3

Trevlig lördag.

Kommentarer
Postat av: Bea

Hejsan! Vad roligt att du trivs så på jobbet! jag trivs oxå jätte bra på mitt! Det ska bli så roligt att träffa er snart, många kramar och pussar

2009-06-29 @ 19:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0