Övertid

Jag vaknade upp för en timma sen, då kom instörtningen av garderoben som håller på att göras om i mitt rum, så jag steg upp och åt en stor frukost och nu sitter jag här o kollar lite youtube klipp på Robert Pattinson när han sjunger "I was broken". Han har en skit bra röst, en sån där speciell röst som inte är en typisk Måns och Danny röst, utan en sån där skön whiskey röst.

Och nej, jag är inte besatt. Jag visste inte att han skrev egna låtar förrän igår typ och han är lika bra på att sjunga o spela som att vara skådespelare.

Nu till något helt annat, det ska bli regn på balen vilket inte alls blir så jävla kul. >.< Nästan meningslöst att spendera så mycket pengar på en regnig kväll...

Nu tänkte jag skriva klart ett brev som ska skickas långt sen kolla vidare på internet!
Grillkväll i kväll. Nice :-)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0