Nu är det kväller

Pajen blev helt okej, så jag är väl lite nöjd med min prestation. ^^
Nu har jag kollat på internet, sett Trailern till "New moon" och SOM jag längtar tills den kommer ut. Hoppas att den där boken på biblan kommer in snart också... Har även läst lite bloggar, facebook och mailen ofc.

Nu hoppas jag det har svalnat ner sig lite ute och tänkte därför ta en cykeltur. Sen blire duchen eller ett kvällsdopp kanske? Och därefter raka vägen ner i sängen.

Jag läste ut Linas kvällsbok idag, en bok jag inte riktigt velat läsa, men i brist på annat så lånade jag den ändå. Den var faktiskt riktigt lustig, mer än en gång jag skrattade ialla fall. Kommer dock inte ihåg att det var så jobbigt att vara på högstadiet och har väl raderat alla problem.? Livet nu är bra mycket bättre, även om jag saknar alla våra galna dagar. 9 F was the shit alltså! Fulltös medvetslös skulle man kunna säga var ett osagt motto.

Tider, tider.

Nej, cykeln, duschen/kvällsdopp, ringa tom sen säääängen.

Svejsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0