Lite ledigt sådär en tisdag

Idag är jag ledig, det var skönt att sova ut i morse. Jag hade tänkt spendera hela min dag i solen tänkte jag, det har ju varit  värsta utomlandsvärmen här nu när jag jobbat. Givetvis skiner inte solen för fullt just nu, dessutom blåser det... Så jag ska börja packa grejor, i natt är nog sista natten i stugan sen ska vi hem till "nya" huset. :-)

I övrigt så är det bestämt med Lidköpings besöket, vi drar dit sista helgen i Juli och jag ser verkligen fram emot det! Ska bli så himlia roligt o träffa Jonas och Bea igen! Dessutom ska jag på Au pair möte i augusti, jag har bestämt mig.
Sen saknar jag min älskling så jag håller på att gå åt... <3

Elin, tre och Sandra gör stora hål efter sig. Elin jobbar, Tres ligger på en playa i Kroatien och Sandra bor en evighet här ifrån... Tre underbara vänner som jag sett varje dag i tre år, känns verkligen tomt utan er... Men tru freindeship never dies! Right? :)


NU ska jag till kusiliner i Utterbyn! Uppdaterar senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0