Kvällsbak!

Idag har jag gjort lagomt mycket och just nu sitter jag här dyngsvett. Trots mitt korta hår så är jag totalt klassblöt i nacken... Ja, okej, kanske inte mitt fräschaste jag som skriver men det är sant.
   Snällt barnbarn som jag är så har jag gjort en rabarberpaj till mina morföräldrar för att de är så snälla nu när huset är i kaos. Lånar ut stugan (inte för att de nekar annars då), vi får duscha och äta här. De är nog totalt utslagna stackarna och längtar nog tills den dag vi tar vårt pick och pack och drar härifrån. Kan förstå dom, det har ju trots allt gått snart två veckor.

I morgon har jag faktiskt lite saker på mitt schema att göra.
1. JOBBA (hoppas inte det blir svettvarmt) 7-13
2. Fika med tremänningen
3. Hälsa på en gammal tant som jag hängde hos hela sommaren när jag var liten. Hon är verkligen super gullig och blev så glad när jag skulle komma. :-)
4. Promenera med kusilini Michaela kanske? Annars själv.

Ja, sen sängen, sen jobb och sen börjas det om igen... Dagarna går fort ialla fall, men jag har tänkt mer och mer på USA. Tjejen jag pratat med från själva "organisationen" har varit så hjälpsam, vi har väl mailat i snart tre månader, så jag ser verkligen fram emot mötet. Michaela ska med, hon har ju själv varit iväg så det känns bra att hon vet vad man ska tänka på och sådär. Ja, det känns rätt.

Alla undrar nog vad Tom tycker om det hela och visst vill jag höra hans åsikt, men den kan inte få mig att ändra MITT val. Vi kommer lösa det, vi SKA lösa det. Dessutom har vi så starka band att jag tror vi kommer klara det galant. Jag älskar honom för att han förstår! <3

Pajdax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0