Frustrerad

Jag tänkte berätta mer ingående om hur balen var och lägga ut lite bilder. Men det får bli när jag orkar lägga in bilderna på datorn, vilket förhoppningsvis blir i morgon.

Anledningen till att jag är frustrerad är att vi inte har ett flak att åka på än! Jag har gett upp...
Dessutom är jag konstant trött, varför vet jag inte, och önskar att jag bara kan försvinna in i Edwards och Bellas värld för alltid. Mina ögon kliar och solen skiner inte. BLÄ. Inte precis sommarvärme ute.

Nåväl, jag har blivit personligt inbjuden på "fjärilutsläppet" som en av mina tvillingkusiner ska ha idag. Jag var den enda han ville ha med så jag får vara en snäll kusin och följa med. Sedan ska jag spela brännboll med studenter och försöka lösa flakproblemet med min klass.

Ja, trevlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0