Freedom!

Nu behöver jag inte gå på en enda lektion till! Antagligen dröjer det inte förrän jag börjar läsa på universitetet och det är skönt att veta att det är ett tag till. Jag är inte direkt skoltrötta typen, eller jo, men jag skulle nog lätt palla tre år på universitetet direkt, men eftersom jag saknar inriktning o vad jag vill så får det vänta, det blir inga problem att börja med boken igen.

Men vem vet, jag kanske hamnar i USA  eller Australien och får värsta karriären där en vacker dag och aldrig mer behöver öppna en bok. Drömma kan man? :-)

Det bästa idag har lätt varit att få se Michaela igen! LOVELY! Hon var sig lik och det var kul att prata och se henne igen. Det senaste året har jag sett på hennes bilder på resedagboken och Facebook och pratat med henne via mail, så det var ett trevligt och kärt återmöte!

Ja, då var det Bodaborg på torsdag och sen på fredag får vi äntligen ta på oss den vita fina mössan som kommer ha massor med band på sig! :-D

PUSSEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0