Entschuldigung

(Stavas det verkligen så?)

Jag har skit mycket att stå i så min blogg kommer nog stå still till efter studenten. Då ska jag lägga in bilder från balen och själva D-dagen. Jag har ialla fall försett min klass med ett studentflak så den största saken kan strykas. Att huset är i ombyggnads skick och att flaket ska hit i morgon, får jag också koncentrera mig på i morgon.

Ikväll ska jag njuta och festa som en idiot och sova hos bästaste ELIN <3
Just nu ska jag vara snäll o hjälpa brorsan att måla den nybyggda delen på huset. För övrigt har jag varit på kurs i två dagar med jobbet nu. Paintboll igår med klassen, den händelsen får jag dra en annan gång. Men det var skit kul!


TREVLIG ONSDAG!

Kommentarer
Postat av: M & M

Väldigt lite aktivitet inne här tycker Michakusinen och Miffikusinen =)

2009-06-16 @ 17:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0