Día a la SPSK06

Klockan ringde tidigt i morse. Gårdagens kväll blev helt oplanerad och slutade (efter en konstig händelse) hemma hos Elin framför Twilight. :-) Lars kom och gjorde oss sällskap också. Idag har vi alltså varit till Boda borg med klassen, så fem flickor i min lilla polo och fyra i en stor kombi volvo. Vi anlände och började vår vandring runt de olika rummen för att lösa upgifter.

Efter en timme var vi frustrerade. Vi hade fått en stämpel, jag hade huvudvärk och massa små ungar sprang runt och skrek som idioter. Matsäcken var välbehövd för min del. Efter maten hade hjärnan vaknat och i löste faktiskt många uppgifter. Mest stolt är jag över "stjärnor och galaxer" - rummet, där det var väldigt klurigt, men tillslut löste vi den. Efter sissodär 30 min. ;-) Men vi löste den.

Åkte nöjda till Mc Donalds i Kristinehamn. Lagomt i Karlstad så gav lilla älsklings polon upp, kylan strömmade genom fläktarna och värmen var helt enkelt död. Min lillebror fick spunk när jag berättade att vi åkt min bil. Han kommenterade det ungefär såhär:
"ÅKTE NI DIN BIL? Då Trillade väl den i sär när ni åkte 110 vägarna? DU FÅR FAN HÅLLA DIG PÅ 50 VÄGAR MED DIN LILLA POSTLÅDA!!"

Ja, så nu återstår det att se om den vill vakna imorgon.
Roligaste händelsen idag var när Elin och Sandra skulle göra ett smart samarbete.

En rullande trästock, Sandra höll i den så Elin kunde gå över. När Elin gått över så yttrar hon sig att hon hade varit klar om inte Sandra suttit ivägen. Sandra höll med och släppte stocken, vilket resulterar i att Elin får fart på stocken och springer likt en Hamster i ett träningshjul, snabbt på stocken. Benen hamnar efter, de hamnar i luften och Elin faller på knä rakt på stocken och avslutar sedan med ett halvdant magplask i betonggolvet! xD

Shit, jag skrattar bara jag tänker på det!
Även om det inte var kul i det att Elin gjorde sig illa, men det såg så otroligt roligt ut. :-P

NU tänkte jag duscha och ladda för morgondagens mösspåtagning och studentlunch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0