Bad update

Jag är jävligt dåligt aktiv här, kanske beror på att vi nu ÄNTLIGEN flyttat ut ur huset och att badrummet håller på att bli större och bättre. Men så jävla mysigt är det inte där nere i stugan, det är kallt o jävligt. På mornarna är det värst, men jag härdas, ordentligt.

Den här veckan har jag börjat gå bredvid på jobbet, jag tror det kommer bli en kanon sommar! Efter bara tre dagar trivs jag som fisken i vattnet och alla brukare verkar helbra! :-) Dessutom är bilarna skit nice, så jag kan verkligen inte klaga.

Angående bilder från studenten och balen så kommer de när jag är hemma igen, när jag har tillgång till mitt egna internet och framförallt kamerasladden.

Midsommar spenderas för övrigt i Norge. Tompa ska köra rally, svärmor har fyllt år och lilla svägerskan fyller, fullt ös! That's why my POLO will take me to Norway. (Om den pallar) Den dog ju efter Karlskoga sist och alla svängar ner till sjön nu de senaste dagarna har tagit rejäl död på den... Stackaren, van med stadskörning den...

Oh yes, i kväll har jag promenerat med kusilini Micha o Miffi, nice! I morgon blire jobb, delegering och fika med underbara E och T <3 Känns som en evighet sen sist. Skolans frånvaro lyser...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0