Vad är det för en dag?

...Är det en vanlig dag?

Nej, idag är det den 7 juli. För exakt 19 år sedan föddes jag och för exakt 22 år sedan föddes Tom. Har tänkt mycket på det här med att man fyller år på samma dag som ens pojkvän, riktigt lustigt! ^^,
Jag har jobbat idag, ingen kunde byta med mig så jag fick stanna hemma medans de andra drog till Karlstad och roar sig bäst de vill. Jag ska till La strada med tres och Elin snart och äta födelsedags middag. :-)

I kväll hoppas jag på Bredvika kväll om vädret tillåter. Hade varit kul. Men just nu sitter jag med världens huvudvärk och regnit väder utanför. Är hos farmor nu och kollar så allt är bra med lägenheten, hon är på kryssning. Så jag tänkte fördriva tiden här tills jag ska möta flickorna.

Tack alla söta vänner jag fått gratulationer ifrån. <3

Och GRATTIS ÄLSKADE TOM! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0