Twilight

Nu är jag sådär lagomt grinig.. Har önskat mig hela Twilght serien av Tom i föelsedagspresent. (Jag fyller faktiskt år om två dagar bara! Eller vi rättare sagt.) Så nu har jag kollat upp det på internet, pocket böcker vill jag ha och givetvis har inte alla kommit ut  i pocket ännu! Men de inbundna har det, vad är skillnaden? Varför kommer inte pocket böckera ut samtidigt som de inbundna? Kan någon klok själ hjälpa mig med den frågan?

MIn present till Tom är i alla fall klar nu, eller bestämd så nu slipper jag grubbla mer på det. Kan fortfarande inte förstå att jag snart fyller år, den där barnsliga stämmningen som man kände en månad innan den stora dagen är verkligen som bortblåst, jag räknar inga klockslag, dagar, månader eller minuter till min stora dag. Men jag blir 19, det känns också konstigt. När man pratat med andra och de typ sagt "hon är 19" så har det alltid kännts så långt borta, så stort på nåt vis och nu är jag själv här. Jag har liksom inte tänkt på åldern, har liksom inte kunnat säga annat än 18.

Aya, nu ska jag försöka sova lite. I morgon äre kvällen på jobbet, tisdag, onsdag är det dag. Fredag kväll, lördag och söndag är det dag. Toppen arbetsmyra-vecka alltså.

Men först min födelsedag, hoppas på en ny laptop. Den här har hängt med allt för länge, vilket verkligen MÄRKS.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0