Trötter

Dagen har gått så otroligt långsamt idag, känns som att det var en evighet sen jag slutade jobbet men det är knappt fem timmar sen. Hur som helst så har jag hunnit gå på trampmaskinen, kört styrka och sjukgymnastik på pilatesbollen. Lagt över alla gammla dokument till den nya datorn, lagt in musik på Ipoden och nu tänkte jag ta antingen en kopp med te eller en Latte och en fikonboll.

Tänkte även börja med böckerna jag fick av Tom, jag längtar efter att få sluka mig in i vampyr världen! ;-)

Shit, kollar på "The City" som går på MTV, en kille hånglade med andra tjejer när hans flickvän var borta och förnekar det, samtidigt som hennes vänner bekräftar det. Så kör han på den där grejen "det hände inget, jag lovar. Den där tjejen ljuger bara, tro henne inte. Jag älskar ju dig." BULLSHIT! Jag hatar, hatar och fullkomligt HATAR just det där orden. "Det hände inget" och "Förlåt, det var inte meningen, jag älskar ju dig!".
Så jävla klassiska i alla sammanhang i alla dessa filmer och såpor. Har ni tänkt på att det oftast är killen som är otrogen i filmer? Är det så i verkligheten också?  Don't know.


Nej, en kaffe latte blir det och en fikonboll. LEDIG I MORRN! SUPERDUPERNICE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0