Tänker på för mycket saker...

Jag har så mycket saker som jag tänker på och det ger mig huvudvärk. Så himla mycket som ska göras, all press som igentligen inte borde finnas, men den finns och gör sig påmind all the time. Därför vill jag bara sova, sova och sova.
Men nu får allting vänta, jag tar var dag som den kommer, även om jag verkligen ser fram emot massa saker framöver, tror det blir lättast så.

I morgon ska jag i alla fall på Rosenström med de bästa! Ska bli kul, dessutom får jag äntligen, äntligen TRÄFFA TOM<3 Det här är det absolut längsta vi varit ifrån varandra under våra snart tre år tillsammans och det är ändå jobbigt. Det är viktigt att hinna sakna varandra i bland, men det här var nästan outhärdligt. En helg med kjäresten och vänner, SUPER.

Nu ska jag hämta lillebror, sen se lite av Ellen och sen ska vi till Sunne och kolla läget.

Lucky day allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0