Stenskott i rutan

...SOLEN SKINER!

Wow, mitt humör steg till tusen. Men som jag också sa till mina arbetskamrater när solen var på en klarblå himmel i morse. "Jag lovar att himmlen kommer vara proppfull av moln vid halv två, för då slutar jag." Tror ni inte att det stämde? Kanske jag ska strunta i mina storslagna livsplaner och bli spådam istället? Det skulle verkligen vara något det.

Nu är jag hemma och mellanlandar för att få i mig lite mat. Ska grilla hemma hos min älsklings Elin sen!
Spagetti med ost och smör är verkligen gott, jag är igentligen inte en pasta människa men nu verkar mitt pastabehov ha infunnit sig och vägrar låta mig att INTE bli påmind.

Jag längtar verkligen till helgen. Det är Rosenström, min älskling kommer och jag ska parta än en gång med de mest betydelsefulla varelser i mitt liv. Ja, det är något att se fram emot det. :-)

Mina inlägg blir verkligen kassare och ointressantare för varje dag... Ska bättra mig. Dessutom ber jag typ tusen gånger om ursäkt för designen. Riktigt illa den här gången.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0