Sleeeeeten

Fy fan. Jag är helt slut, jobbet tog verkligen kol på mig idag, kanske för att jag hade jätte mycket städning och däremellan rätt mycket ledigt. Så fort man inte är sysselsatt så blir jag helt slut, vilket jag verkligen kände av när jag "nästan" hade slutat. När jag kom hem var det bara att fräscha till sig, kasta i sig mat och bege sig upp mot Lekvattnet för födelsedagskalas för vår holländska familj som hade ett födelsedags barn idag.

Efter tårtan o allt annat så var det dags för det holländska plocket, bestående av små baugettbitar, kex och en mängd ostar, korvar och röror (Inget jag hurrar för) och så vinglaset. Alltid vin eller öl, no matter what, de dricker alltid något litet på kvällen. Så idag tog jag vin, ett vitt lite sötare vin som var skit nice! Men efter en dag på jobbet och man redan är avslappnad så kan ett glas vin förvandlas till sömntabletter!

Jag somnade direkt jag satte mig i bilen och sov de 40 minutrarna hem. UNDERBART! Och när jag kom hem så var jag måttligt motiverad för dagens motion, men jag tog ipoden och min gamla uråldriga cykel och trampade på. Ett rejält träningspass kan jag lova er, tror aldrig jag trampat så hårt. Men det känns nu i efterhand i alla fall så det är bra.

Nu tänkte jag köra sjukgymnastik, duscha sen ska jag faktiskt sova. Om jag ska orka vara pigg hela Lidköpingshelgen så är det allt på tiden o börja sova in timmar alltså!

Oops, tror verkligen min vardag med pansionärerna har satt sina spår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0