sista lediga

I morgon ska jag åter ut i vår toyota jeep och hjälpa de behövande. Inte så lockande att börja jobba igen, har varit skönt att vara ledig, men jag gör ju en god sak för någon annan så det väger upp ändå. Idag har jag använt min lediga tid till att klippa kusilinen och tona henne från blond till mörk, hon blev skit snygg. ;)

Därefter åkte jag hem och läsa ut andra boken ur min favorit serie och börjat på trean. Tråkigt när de tar slut sen så har jag inget att läsa. Men, nu laddar jag inför Ibiza partyt på lördag, ska sova hos gulligull elin! :) Jobb på söndagkväll, men det kommer jag palla lätt! Även om det är en tuff vecka framöver sen.

Ja, Tom har kommit fram i england nu antar jag. saknar honom massor, men jag vet att han har det jätte kul och får massa erfarenhet så jag är glad för hans skull. <3

Nej, brorsan skriker o ska ha skjuts till tjejen. Bye.

Kommentarer
Postat av: Elli

Ska bli riktigt kul med ibizapartyt på lördag, ses säkert då :D

2009-07-15 @ 22:31:23
URL: http://typwow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0