Short update

Nu är jag här, i lägenheten som också ska bli min snart. Har just avverkat en god middag bestående av Taco, åskan har börjat, mitt huvud dunkar som fan och Tom liggerhelt proppmätt och utmattad på soffan. ^^

I morgon ska vi på stan, måste ju ha ett par nya solbrillor, mina ögon har blivit jätte torra samtidigt som de rinner som fan nu när solen lyser, bäst att ta vara på dom små rackarna i alla fall. Ska även kolla om jag hittar nått annat kul. Tom fyller ju år, så det är ju liksom dags för present! Har nog kommit på en, så den får det nog bli, vet att han kommer ha en STOR användning av den i alla fall. :-)

Blääääää... NU åskar det ordentligt. Tur att jag är i ett COM HEM hus då. Haha, Tom är övertygad om att åskan aldrig skulle slå ner ordentlig här.. Skam den som ger sig? Jag drar i alla fall ur datorn nu.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0