Regniga söndag

Solen är borta och luften känns uppfriskande att andas in, men för kall för shorts och linne. Jag har huvudvärk idag igen, så kanske det är åska på gång? Don't know.
T och jag var på stan idag, det var rea överallt typ, Tom handlade mest, jag fick mig ett par glasögon i alla fall, dock inte i Rayban modell.

När vi kom hem ringde svärmor, hon och toms moster var påväg och ville hälsa på. Så i panik dammsög vi och städade undan. Skönt, nu är det någolunda fint här i alla fall. Jag längtar verkligen tills jag bor här. :-)
Dock har vi ett problem, Tom är värdelös på att diska och det roliga är att jag nog kom fram till att jag hellre äter på en tallrik som är fri från matrester som han ollat än att äta på en tallrik med matrester!

HAHA! Är det den förgågna sommarvärmen som sätter sprätt i mitt tänkande? Vem fan vill äta på en ollad tallrik? Nej, nu ska vi laga mat, och äta på NY DISKADE tallrikar. ^^

Kul att Linda och Tone kom förbi! :-) Jag älskar besök!

Trevlig sunday!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0