Nya planer

Idag var jag ledig, det var jävligt nice! Jag började min dag med att försvinna in i Bella och Edwards värld, jag älskar den, vill leva den och vill bara ha mer. Mamma fick slita mig från boken och tvinga mig att följa med in till centrum. Där köpte hon en fin berlock till mitt armband som jag fick, kollade även lite på kläder men hittade inget speciellt jag ville ha, men det går ingen nöd på mig.

Vi tog med glass hem till mormor och morfar, morfar hade överaskat mig med att baka ett jätte gott ostbröd som han vet att jag älskar! Är han inte bara för gullig? Jag blev i alla fall jätte glad. :) Tänkte bjuda på det i morgon om flickorna kommer hit och grillar lite med mig. I morgon tänkte vi även dra till viken på grillkväll, hoppas verkligen på bra väder.

Tom åker till England idag och kommer hem till onsdag, längsta tiden ever ifrån varandra. Men jag ska ta det lugnt och läsa och förhoppningsvis sola. Ska även ut med tjejsorna på lördag vilket jag väldigt mycket ser fram emot! Var länge sen nu vi var ute tillsammans, dessutom kanske man stöter på en gammal klassis eller två, skulle vara super kul.

Dessutom har jag lite andra planer bestämda nu under sommaren. Jag ska nämligen till Vallåkra med Sandra och nävekvarngänget. Något jag bestämde idag, jag vill fara lite med kompisar! Och jag ser verkligen fram emot det, men det är ju ett tag kvar.

Nej, nu blire en latte, fikonboll sedan ska jag nog lyxa med bubbelbad. I morgon väntar en ny dag, hoppas på sol!

Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0