Lyckliga gatan är precis här!

Igår efter jobbet så hade jag tårtkalas, eftersom min födelsedag inte passade alls in i mitt schema. Hur som helst så kom Tom hit och alla andra i släkten och jag kan ju säga att jag är väldigt nöjd med det jag fick!

- NY Laptop av mamma o pappa. 17" med allt nödvändigt man kan tänka sig!
- Sängkläder till nya lyan (m&p+B)
- 16 GB minneskort! (m&p+B)
- IPOD nano av brorsan!
- Hela Twilight serien i böcker
- Presentkort på La Rose
- Pengar
- Pengar
- Norska pengar
- Örhängen
- Örhängen
- Super nice fotoram
- Presentkort IKEA
- Parfym

Så TUSEN tack för alla fina presenter!


Idag gick det segt på jobbet, jag har jobbat så mycket nu på senaste tiden att jag glömmer att knäppa in mig hos dem jag besöker. Men nu är jag ledig tills torsdag kväll och det ska jag verkligen njuta av ordentligt! Första stopp är Bredvika på tisdag kväll med Terese och Elin kanske Lojsan? Ska hur som helst bli super nice. Tom drar ju till England i morgon så jag tänkte dra på Ibiza Partyt med mina kära på lördag, skojsigt!

Ojdå, vad kul mitt inlägg blev... Ska bättra mig och skriva om mer intressanta saker ist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0