Love songs

Jag är helt färdig och jag hatar mer än något annat att faktiskt ha körkort. Just bara för att man är nån jävla chaufför så fort lillebror ska iväg på något, vilket han i princip ska hela tiden. Inte nog med att jag kört i sunne hela dagen fram och tillbaka mellan centrum och Brårud, dit och tillbaka och nu skulle han på lan. Till Toria och ha dricka och när jag kört han dit han skulle efter evigheten på Toria, ja då hade han givetvis glömt tv-dosan så han fick inte igång skärmen ordentligt. Så jag fick åka hem igen och hämta den. BALLE.

Men nu orkar jag inte göra något mer, jag är trött, har huvudvärk och mina ögon gör så jävla ont, spelar inte ens någon roll om jag har glasögonen på mig. >.<  Därför ska jag lägga mig i bubbelbad nu och köra värsta peelingen och bara vila, sen få lite cirkulation i kroppen med hjälp av spikmattan. Yeah.

Och i morgon är det Rosenström som gäller och jag har ingen aning om vad som händer... Hur vi kommer oss dit och så, men jag orkar bara inte fixa det nu, dessutom är vi fler så jag behöver inte ta hela ansvaret. (Kom i håg det nu också Ronja!)

Och i morgon ska jag jobba också. Inte riktigt taggad för det just nu känner jag, men det är långt till morgonen.

/Trötter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0