Kompromissa

Solen har faktiskt visats sig idag utan att spotta regn emellanåt, ett steg närmare en svensk sommar? Det var varmt på jobbet, jag fick huvudvärk. Konstigt nog har min huvudvärk blivit orubblig de dagar solen lyser, huvudvärken dyker upp så fort solens strålar visar sig för mina ögon. Men jag har legat ute nu en sväng och är färdig med den tredje boken i Twilight serien, jag är besatt.

Jag har verkligen bestämt mig för USA nu, vad som händer där vet jag inte. Au pair givetvis, men vem vet? Kanske jag stannar där ett tag? Jag vill något mer, jag vill se mer innan det blir skolbänken igen. Alla konstiga frågor alla har om hur det blir mellan mig och Tom kan jag förstå, men vi har varit tillsammans i tre år snart, varit med om de mest hemska sakerna till de mest fantastiska och jag tvivlar inte ett ögonblick på det vi har. Jag har liksom kommit, eller varit, rättare sagt, på en tidpunkt där jag inte vill vara med någon annan än Tom. Jag säger inget om att saker och ting förändras men som det är just nu så är jag 100 % säker på mina känslor. Först ska vi ju se om vi klarar av att bo ihop, vilket jag är säker på kommer att gå jätte bra. USA om ett år, man får ta en sak i taget.

Mitt hjärta tillhör Tom. <3

Kommentarer
Postat av: Sndra

Jag tycker att det är tufft att du har bestämt dig för att åka iväg. Klart att du & Tom kommer att sakna varandra, men om ni nu ska leva hela livet ihop så är väl ett år ingenting ;D

Vi ses imorgon!

2009-07-17 @ 18:32:02
URL: http://korni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0