Hemma spa

Min sömn har hamnat på efterkälke sedan jag tillbringade halva nätterna med att läsa Twilight böckerna, jag har fortfarande inte hamnat på rätt köl. Sedan har jag slarvat lite med ryggymnastiken då jag haft konstigt schema och mycket annat att stå i så ryggen gör sig en aning påmind på jobbet. Därför tog jag en kopp Kamomill te som är bra mot stressade magar och hjälper till att få en att slappna av, tog med mig koppen i bubbelbadet som fick hög effekt för massagens skull i ryggen och sedan ett korsord ur "Veckans nu" och en avslutande ansiktsmask jag fick av Sandra och Robert idag! :-)

Så nu känner jag mig som en helt ny människa, ska bara ligga lite på spikmattan sen för att få upp cirkulationen ordentligt! Fick även prata med en bakisTom som var glad för att han och hans team Clear river racing kommit på 18:e plats av 80 eller något likande, vilket de inte hade räknat med, så jag är glad för deras skull. Grattis ÄLSKLING! Vad du är duktig. :-)

Nej, nu ska jag ta igen lite sömn. Jag är verkligen en människa som behöver mycket sömn...

Natti :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0