Helt KÖRD

Jag har kommit hem från jobbet, tänkte bara kolla datorn, duscha sen gå ner till stugan och tvärsomna. När jag satt på datorn är hela rummet tomt och jag får reda på att vi ska flytta hem idag! Gissa om det är rätt så jävla gött varmt i mitt rum ikväll? Inget fönster uppe de senaste 5 veckorna och helt obebott... NOT NICE. Men skönt att få komma hem ändå.

Jobbet gick bra, men det är varmt. JÄVLIGT varmt. Minns ni när jag var så arg över att någon hade lovat oss medelhavsvärme och vi inte hade fått det i mitten av juni? Nu sitter jag här, med medelhavsklimat och 30 grader, hela kittet! Och jag jobbar, inte precis det roligaste i dessa tider. Skulle egentligen sitta i en solstol nere vid vattnet och bara steka och läsa en bok. Men istället så gör jag alla en tjänst som jag jobbar med och dessutom får jag pengar. Så var POSITIV RONJA!

Jag är postivit. Ja, det var inte så svårt o intala mig själv att vara det. Eller?
Shit, jag vill duscha. NU. Lätt beslut o packa ihop grejorna, duscha o dra hem, hem för den här gången.
Har även pratat med min sommarkompis som jag hade för 10 år sen! Jag kan inte förstå hur fort tiden har gått.
Jag är snart 19, herre gud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0