Have it your way

Gårdagens kväll var den roligaste på länge. Faktum är att jag tycker att förfesten var precis lika rolig som själva festen. Att jag började kvällen med sötaste Elin, Sandra och Robert gjorde mitt humör på topp, att sedan få träffa Rikard (min barndomskompis) var jätte kul! Han hade med sig syster Helena och flickvännen Michaela, två helt söta och sköna flickor! :-)

Det är så kul o träffa vänner sådär flera hundra år efteråt och få reda på vad som hände sen. Precis som det kommer bli senare och träffa gamla klasskompisar och få reda på vad som hände efter två stenhårda år av latinarbete. Ibland är tiden bara så spännande och mystisk. I vilket fall som helst så var det jätte kul och träffa dem alla tre, synd bara att Tom inte kunde vara med, han och Rikard hade nog kommit bra överens tror jag, de är väldigt lika i sättet.

Och nu sitter jag här halv dåsig och fick helt plötsligt flera timmar till godo. Så jag tänkte göra varma smörgåsar, krypa ner under filten framför tv:n och sedan ladda batterierna inför jobbet. Om jag säger såhär, så är jobbet den absolut sista plats jag skulle vilja vara på idag, är inte riktigt på köra-bil humör.

Nej, en kanon fest! TACK FÖR ALLT <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0