Harry Potter

Nu har jag tagit en härlig dusch efter jobbet, underbart! Har svidat om till härliga jeans leggings, tunika, kofta och sjal och ska ta en fika med kusilinen innan det är dags för bio med Sandra och Robert! Även om det var år sedan jag läste en Harry Potter bok så känner jag att jag måste gå på bion för att hänga med i svängarna. Så det känns som en härlig sysselsättning ikväll. :-)

Min ipod har verkligen gjort vägarna lite roligare att åka. Min nyfunna kärlek till Band of Horses lägger sig aldrig och jag kan sitta och lyssna på samma låt flera gånger om. "Is there a ghost" och "The Funeral".

Sedan står jag i ett dilemma angående mitt hår... Hatar att bestämma saker. Kan inte bara någon bestämma åt mig?
Kanske jag kan rådfråga Thåström, skulle vara intressant att höra vad han hat att säga angående andras hår. Antagligen det minsta han lär bry sig om. ^^

Nej, en te kopp eller kaffe latte är vad jag behöver just nu och en kusin som har huvudet på rätt plats och kan tänka åt mig.

TJO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0