Halvtaskig sol

Även om jag är ledig så vågar jag inte sova allt för länge på morgonen i risk om att starta ett nytt mönster som innebär vaken på natten och sova på dagen, funkar ju inte sådär jätte bra om man ska upp 6 på morgonen. Hur som helst så är jag helt såld på twilight sagan. (Okej, vet att det är det är mycket om det nu...)

Jag kom på mig själv med att sitta och le som en idiot genom hela boken i går kväll. När man sett filmen så är det så lätt att föreställa sig hur allt ser ut. Skulle ju absolut inte ha något att gå från den mänskliga världen och bli vampyr. ;)
Okej, nu ska jag fokusera.

Ska grilla här hemma ikväll med Elin och Therese sen ska vi till viken och umgås och ha det nice. :) Så nu tänkte jag faktiskt dra in till byn och lämna grejor hos mamma och sen handla mat med Elin inför kvällen. ska verkligen bli kul.^

Ha det härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0