Funny!

Otroligt roligt, så fort bilen blev avduschad bilschampot så började det givetvis hällregna. Har jag någongång påpekat att jag är trött på regnet? I så fall så vet ni nu, jag är SKIT trött på regn.
Jag menade egentligen att börja packa mina grejor nu, alltså börja packa ner saker på mitt rum samt slänga massa skit, men jag tappade lusten när jag ser den tjocka himlen som är full av regn.

Nu kom resten av familjen hem också. Tror det är enda gången jag velat vara ensam, de kunde gott ha stannat lite längre. Tror verkligen jag är redo för att flytta hemifrån nu, det känns så himla fridfullt på något vis och jag är säker på att de är glada över utrymmet som mitt rum innehåller.

Nog om det. Jag undanber alla predikningar om att man inte får jobb nu, att man är dum som inte går på universitetet. Jag lovar er, jag löser det. Vill man så kan man. Dessutom är jag väl smart som inte hoppar på något som jag inte vill och slösar tid med något onödigt och obetydbart?

Kommentarer
Postat av: Micha

Den där pianolåten vi hörde, nu vet jag varför jag kände igen den, det är ju Yiruma. Har den ju på lapen men hade inte hört den på så länge!

2009-07-27 @ 22:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0