Funderingar

Jag har precis kommit hem från min kusin och det är liv här hemma i stugan. E & W är inte precis de stillsammaste ungarna jag träffat i mina dar och i morgon ska jag sitta i bilen mellan dom hela vägen till Karlstad, ska bli intressant.
Därför tänkte jag gå och lägga mig nu snart så att jag får vila ordentligt, dessutom så är jag ändå skit trött, kan ju lika gärna ladda batterierna inför morgondagen. :-)

Jag fick även prata med Tom idag, det var skönt. Han har det bra och allt verkar ha gått bra med bilen hittills, så det glädjer mig. England är nice, jag skulle inte ha något emot att tillbringa eller studera lite där också.
Jag har verkligen fått smak för det där med att se mig om i världen och varje morgon så känns det fortfarande lika bra. Men först ska jag bli sambo, det ska bli mitt första steg och jag ser verkligen fram emot det jätte mycket.

Nej, som sagt var. Nu ska jag försöka sova lite och hoppas på en god natts sömn.
Ja, vi säger väl så. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0