enligt min boendeprofil?

Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta när jag öppnade mitt mail från boendebutiken.com som tipsade om ledig lägenhet som skulle passa mig enligt min boendeprofil.

Enbart för äldre över 65 år, fin planlösning, lugnt område, stor balkong.

Lägenhet för personer som fyllt 65 år, med närhet till servicehus med tillgång till gemensam matsal. Mycket trivsamt boende.

Jag är helt säker på att jag skrev 1990 och inte 1909 i födelseår som de verkar tro.
Borde kanske kolla upp det...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahahha. Det är en sak att JOBBA med dem. Men man vill fan inte bo tillsammans med gamlingar 24/7 :P

2009-07-30 @ 00:17:00
URL: http://korni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0