En fluga för mycket

Idag gick jobbet otroligt lätt. Efter lunch skulle jag fixa så att de som beställt mat skulle få det, så en kortare beskrivning är att jag stod i "restaurangen", mycket lätt och behändigt sådär på eftermiddagen.
Så i morgon är jag ledig och ska bara ta det lugnt och umgås med min älskling! Ska även på födelsedagskalas, på eftermiddagen.

Men åter till idag. Jag skulle vara duktig och ta en cykeltur, när jag cyklat upp från parkeringen så råkar jag gäspa, vilket innebär att jag gapade. SMACK! Sa det och en stor svart skalbagge flög rakt in i munnen och krachade längst bak i svalget så det kändes som  om den gick rakt igenom. I ren desperation försökte jag spotta ut den äckliga varelsen men det fungerade inget vidare, så i en kräk/host ansträngning så fick jag ut skiten och den var stor. När jag sedan svalde så kändes det som om det fanns massa rester kvar av den och det kändes som om jag hade halsfluss. >.<

Och när jag sedan försökte komma på hur jag skulle andas och cyklade frammåt, ja då flög det givetvis en stor jävla bamsefluga in i vänster öga. HUR svårt kan det vara att ändra kurs när man flyger? Ser inte de där små djävlarna att jag finns där i vägen? De lär ju se mig lite bättre än vad jag ser dom i alla fall... Idiot kryp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0