Victoria Secret

Nu är jag hemma från mitt resande och jag kan tala om att det inte var mysigt att åka från karlstads 8 minusgrader och komma hem till 18 minusgrader hemma i Torsby!! Usch, hoppas vädret i Rom är lite bättre, vilket det antagligen är.
Gårdagens kväll var jätte mysig, svärfar fyllde år så kvällen och natten spenderades hemma hos dom med middag och pokerspelande som gick kanon bra för min del. ;-)

Hur som helst så var det otroligt jobbigt att åka från Tom idag, två veckor igen tills vi ses, riktigt jävla skiiiit jobbigt!
Men nu ska ju båda ut och resa så tiden kommer väl gå riktigt fort.
   Har sett Victoria Secret fashion Show 2008, riktigt kul, med långa snygga modeller och snygga kläder! Hade dock velat se lite fler modeller, de följde ju Heidi Klum och det gänget, givetvis för att de var störst, men jag såg att en gammal Top Model vinnare springandes där bak i kaoset. Kanon show!

Nu ska jag duscha och packa upp den där nedrans väskan, blä. Sen ska jag direkt börja packa, vad tar man med sig? spsk:are, skicka sms om ni har tips på vad man bör ta med, mer än träningsskor. ;-P 

Nej, nu blir det annat.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0