Vardag igen

Nu är man tillbaka till skolan, men det har inte direkt gått någon nöd på mig. Slapp dag! Bildvisning sedan romresan på Latinen och nu gör vi en undersökning till vårt projektarbete, om typ en halv timma så rullar Polon mot Karlstad och sötnosen! Tom ska bjuda mig på restaurang idag. :-)

I går bestämde jag mig för att vara mörk, så tåget gick till Toria igår för att inhandla en mörkbrun toningsblandning från Schwarz kopf och från blondie till brunett var nice, var ju trots allt över ett år sen jag hällde i mörk färg i håret.
Roligaste reaktionen var ändå från klasskamraten Frida. När hon kom bort för att prata med mig så sa hon: "Åh, jag kände igen dig när du hade sjalen på dig!"

Hon la inte märke till mitt mörka hår men min nyinköpta sjal från Italien la hon märke till. :-P
Fick bra respons annars för mitt mörka hår.

Tänkte berätta lite vad jag inhandlade i Rom som en liten fortsättning på vår resa:
-Svart Prada väska (Me like!)
-Hard Rock Café t-shirt
-En tjock, bred och lång sjal
-Godis från taxfree
-Silverhalsband
-T-shirt med ITALIA tryck

Nej, nu ska vi ner o kopiera lite.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Verkligen vardag alltså. Jag sitter och är skit sur över min krönika. Fy fan alltså, jag får verkligen inte till det >.<

2009-01-14 @ 17:57:05
URL: http://korni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0