Saknar min älskling

Jag är helt utmattad. Egentligen borde jag lägga mig ner och sova en timme eller två bara för att komma ikapp alla hemska nätter utan sömn denna vecka. Men jag hinner inte, vill inte och bara tanken av att beöva gå upp om en timme gör det ännu mer motbjudande.

Naturen sitter inpräntad nu, ska bara kolla igenom njurarna och lederna, sen är det done och jag ska ta ett svettpass på step-up maskinen och köra gärnet på pilatesbollen så att ryggen blir lite bättre. Vi får se hur mycket jag orkar, är tillståndet som det är just nu så kommer jag antagligen döööö. >.<

Det blir en tidig kväll för mig ikväll, all min ork har verkligen gått till den där gröna fula mappen...
Jag längtar tills sportlovet än en gång. Sen fjällen resan och sen England.

Nu ska jag vara seriös och leta jobb mitt uppe i allt också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0