Resfeber

I natt åker vi, härligt. Men jag har dock ett problem. Jag har aldrig haft problem med mina knän, inte ens när jag spelade fotboll, men vad tror ni inte hände igår? Jo, vänster knä fuckade upp totalt och gör rent ut sagt skit ont. >.< Just my luck?
Lånade med knäskydd så att jag kan dämpa smärtan lite iaf. Mormor trodde jag kanske vrickat knät, eftersom smärtan kom då jag steg ur bilen...

Inte nog med det så kom jag på att jag behöver stödstrumpor till flyget, tror ni inte att jag saknar en strumpa? Ofc. Och eftersom jag fått blodpropp en gång tidigare så vill jag inte äventyra skiten igen, tar ju studenten snart ffs!!

Ja, laddad till tusen kanske man inte ska säga, men iväg vill jag!

Ha det bra alla här hemma!

Puss till tres!

Och älsklingen som åker till England!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0