Psykiskt sjuk

Den här natten var hemskare än på länge. Då sömnen inte kommit vid tre så gick jag och la mig i mammas och pappas rum och lyckades tillsist få ögonlocken och kroppen i ro efter att jag gråtit floder med tårar. Det här går inte längre, jag har aldrig kännt mig så hemskt deprimerad som jag gjorde i natt, det var inte min kropp längre utan någon annans.
Jag tror att allt "det" som händer här i huset har gjort mig paranoid, det har gått för långt för min hjärna.

Två veckor med lampan tänd och sömn vid tre snåret, är inte bra för något, inte minst för mina mattestudier. I natt sover jag i mammas och pappas rum, upphör beteendet så vet jag vad som är fel.
Jag kanske borde gå och prata med någon, för det här håller på att ta över mitt liv...

Puh, det var skönt att skriva av sig lite. Det är bra att ha en blogg.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Men usch då :s Det är ju verkligen inte bra om din oro (eller vad det nu är) går ut över sömnen. Tänk inte på skolan, hälsan går i första hand! Och om du nu tror att det spökar i ditt hus, så vad finns det som säger att de är onda? De kanske är jättetrevliga allihopa ;)

2009-01-26 @ 20:59:58
URL: http://korni.blogg.se/
Postat av: Lollo

USch! Tror vi båda lider av någon jävla psykiskt sjukdom just nu ><. Blä,krya på oss!

2009-01-28 @ 07:24:47
URL: http://sundaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0