Nu är det verkligen på riktigt...

Det är tusende gången jag packar väskan om och om igen, har jag med allt? Kan jag ta bort det och lägga dit det istället? Frågor som gör mig helt snurrig i skallen... Men jag kollade vädret de kommande dagarna och det kommer vara mulet och regn! Givetvis, men runt +9 grader på dagarna så vinterpälsen kan man ju lägga hemma, samt vinterstövlarna.

Knät är bajs, men stödstrumpor har jag så jag klarar mig nu iaf. Det är lite packning som återstår, men det är mer duschgrejor som jag behöver sen då jag ska duscha. Herre gud, om ett dygn så sitter jag förhoppningsvis på en trevlig restaurang och äter världens godaste mat.

Jag saknar Tom redan... Men när avståndet är som längst så är kärleken som starkast. Saknar dig verkligen älsklingen min! <3

Nej, nu ska jag försöka återgå till packningen, igen. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0