Matte -hjärndöd

Samhäll är ju bara för underbart. Varför måste precis allting komma på en och samma gång? Allting man har lust att göra (träna, fika med vänner efter skolan, skaffa gymkort, vara med Tom) kommer att få sin tur efter matte provet, alltså efter 11 februari. Blääää... Jag har verkligen lagt ner tid på skiten och min hjärna vägrar verkligen att ta emot informationen, formler, tips, regler och annat. Det känns så meningslöst.

I kväll har jag ändå hunnit ta en promenad i stadens ljus, en rask promenad runt bland husen, det är så mysigt att kolla in i alla hus när man går förbi i mörkret, allt ser så mysigt ut. Nu ser jag Top model, ikväll är jag tvingad att se en dokumentär om förintelsen, min svenska lärare tyckte vi skulle se den, jag hoppas den är bra för den slutar inte förrän vid kvart i elva i kväll. Antar den är bra, förintelsen är intressant så jag har höga förhoppningar.

Jag vill ha feting helg...Jag vill ha min älskling här. Buhuhuhu... saknar dig<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0