Lonly day

Nu har jag kämpat med naturen i två timmar snart, det går bättre iaf, men det är fortfarande drygt att läsa en kurs som bara är repetition på högstadiets OCH natur A för min del, men nu finns det ju inte så mkt mer att göra åt den saken än att se glad ut. Nu ska jag iaf snart sysselsätta mig med annat, jag ska dammsuga och dammtorka i den här ungkarls lägenheten så att maskiningenjörerna inte dör när de kommer hit senare i kväll. ;-)

Natten har varit hemsk, kanske för att den är nedrans betongkuben till lägenhet är iskall så här års, viket inte alls passar min kroppsvärme då jag är van att ha MINST 22 grader hemma. Jag höll iaf på att frysa ihjäl i natt och ju mer jag frös ju mer olockande kändes tanken att behöva stiga upp ur mitt någolunda varma täcke för att klä på mig mer kläder. Tillslut så vann kläderna, jag var påpylsad till max! O fy fan va nice det var.

Ingen frukost hade Tom fixat heller, så det var ju tur att jag BARA behövde vänta i 2,5 timmar tills vi skulle äta lunch med några vänner på Bergvik. Min mage vred sig i plågor efter maten, av missnöjdhet eller av belåtenhet vet jag inte.

Nej, nu ska jag försöka ta tag här och få nått gjort. Ska även ta e paus till The Hills sen! Bästa ever!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0